El blog de Xavier Amorós  -  ANEU A L'INICI DEL WEB

divendres, 6 de desembre del 2019

Els diaris de Iñaki Uriarte

Per més que pretengui estar al dia, sempre em torna a passar que descobreixo algun autor que m'havia passat completament per alt sense poder enterdre per què. Aquesta vegada és el cas d'Iñaki Uriarte, crític literari i autor d'uns dietaris magnífics, que ara es publiquen aplegats en una edició de Pepitas de Calabaza.

El gènere del dietari és molt difícil. Quan llegeixo aquest llibre em dic que per què no sóc capaç de fer el mateix que ell, però m'adono que hi ha molt pocs autors de dietaris que realment em satisfaguin. Uriarte n'és un. No es pot resumir ni comentar. Fer-ho seria un intent ociós i inútil. Per entendre què fa Uriarte solament hi ha el camí d'explorar els seus apunts i endinsar-te en les seves divagacions, idees i comentaris.

Fi.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada