El blog de Xavier Amorós  -  ANEU A L'INICI DEL WEB

divendres, 16 de febrer del 2024

Guardeu-me la paraula

 Aquest és el títol del primer llibre que va publicar el meu pare i també de l'obra de teatre que la companyia 'El trole' va estrenar durant l'any Xavier Amorós, que es va celebrar a les comarques de Tarragona per commemorar els cent anys del seu naixement. Diumenge 18 de febrer hi ha la segona representació d'aquesta obra teatral a la Sala Santa Llúcia, de Reus. Els meus amics de El Trole em van convidar a participar a l'obra des de dalt de l'escenari i jo, que no tinc res d'actor, vaig acceptar-ho amb molt de gust per raó del tema i per reprendre una mica de contacte amb la gent de Reus. Com que no soc actor, ni molt menys, la meva actuació es limita a fer de mi mateix i explicar la meva visió de la poesia del meu pare. El text d'aquesta part de l'obra és meu, és a dir que faig de mi mateix dient unes paraules que jo mateix he escrit i crec que això si que ho puc fer amb unes mínimes garanties. Per descomptat, la resta de l'obra, amb textos del meu pare, Xavier Amorós, i d'Antoni Nomen, té molt més interès. Aquells que pugueu i us vingui de gust, diumenge dia 18, demà passat, a Reus, a la Sala Santa Llúcia, Guardeu-me la paraula, l'obra teatral.


https://eltrole.blogspot.com/





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada